Khasiat Limau Kasturi Untuk Buah Pinggang

The Best Khasiat Limau Kasturi Untuk Buah Pinggang References. Khasiat limau kasturi kaya dengan kandungan antioksidan limau kasturi kaya dengan kandungan antioksida (phloretin, vitexin) yang lebih banyak dari epal dan teh hijau. Limonoid ini dipercayai mempunyai banyak khasiat.

Bukan Saja Penyedap Masakan, Limau Kasturi Juga Boleh Nyah Bau Badan
Bukan Saja Penyedap Masakan, Limau Kasturi Juga Boleh Nyah Bau Badan from rapi.com.my

8 khasiat limau kasturi terhadap kesihatan 1. Limau kasturi dapat mencantikkan kulit kebaikan vitamin c terhadap kulit merupakan sesuatu yang tidak dapat disangkal lagi. 5 petua guna limau kasturi hilangkan batuk campurkan limau kasturi bersama dengan kicap dan garam.

8 Khasiat Limau Kasturi Terhadap Kesihatan 1.


Kacau kemudian diminum setiap pagi dan malam. 5 petua guna limau kasturi hilangkan batuk campurkan limau kasturi bersama dengan kicap dan garam. Khasiat limau kasturi kaya dengan kandungan antioksidan limau kasturi kaya dengan kandungan antioksida (phloretin, vitexin) yang lebih banyak dari epal dan teh hijau.

Limonoid Ini Dipercayai Mempunyai Banyak Khasiat.


Limau kasturi dapat mencantikkan kulit kebaikan vitamin c terhadap kulit merupakan sesuatu yang tidak dapat disangkal lagi. Selain itu, limau kasturi juga mengandungi limonoid iaitu sebatian yang menyebabkan rasa pahit pada buah ini.

Belum ada Komentar untuk "Khasiat Limau Kasturi Untuk Buah Pinggang"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel