Saya Akan Mempertahankan Ketua Sentiasa Benar

Famous Saya Akan Mempertahankan Ketua Sentiasa Benar 2022. Mereka bangkit bersama untuk mempertahankan. Saya akan mempertahankan “ketua sentiasa benar” (“the boss is always right”)

Wiranto Jadi Ketum Hanura di Kongres? ♔Ferd
Wiranto Jadi Ketum Hanura di Kongres? ♔Ferd from ferdfound.wordpress.com

Mereka bangkit bersama untuk mempertahankan. Saya akan mempertahankan “ketua sentiasa benar” (“the boss is always right”) Untuk mempertahankan wilayah sarawak, kedudukannya diatur sebegini:

Saya Akan Mempertahankan “Ketua Sentiasa Benar” (“The Boss Is Always Right”)


Oleh helmi pada 07 may 2004. Untuk mempertahankan wilayah sarawak, kedudukannya diatur sebegini: Mereka bangkit bersama untuk mempertahankan.

Belum ada Komentar untuk "Saya Akan Mempertahankan Ketua Sentiasa Benar"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel